• קמפיין היסטורי בכפר חב"ד: 2000 לקחו על עצמן...

    6 | הצג גלריה

    2,000 מנשי ובנות כפר חב"ד התקהלו יחד באחדות ולקחו על עצמן החלטה טובה של הוספה בצניעות במסגרת קמפיין ההחלטות הגדול של מיזם 'מחפשת'. מיזם 'מחפשת' מגיש את נושא הצניעות בצורה יצירתית, חיובית ונעימה, והוא מובל ע"י נשים ובנות מתוך הכפר • לכתבה המלאה

    2,000 מנשי ובנות כפר חב"ד התקהלו יחד באחדות ולקחו על עצמן החלטה טובה של הוספה בצניעות במסגרת קמפיין ההחלטות הגדול של מיזם 'מחפשת'.

    מיזם 'מחפשת' מגיש את נושא הצניעות בצורה יצירתית, חיובית ונעימה, והוא מובל ע"י נשים ובנות מתוך הכפר.

    לקראת י"ט כסליו נערך קמפיין החלטות בשיתוף חברת צ'ארדי.

    יריית הפתיחה המוצלחת של קמפיין ההחלטות היתה בהתוועדות יט כסלו המרכזית לנשות הכפר, שאורגנה ע"י נשי חב"ד כפר חב"ד. בזמן השיתופים האישיים של הנשים בכנס הורגש באוויר שמתחולל מהפך: בתוך כשלוש דקות 300 נשים לקחו על עצמן החלטה טובה של הוספה בצניעות.

    במסגרת המיזם, נעשתה עריכה מחודשת לשיחות ומכתבים של הרבי בנושא הצניעות ויצאה לאור החוברת 'צניעות- במבט של הרבי', בסיוע ועד מקומי כפר חב"ד בראשות הרב שמעון רבינוביץ. החוברת חולקה לנשות הכפר כמזכרת מההתוועדות ותחולק לצוותי החינוך.

    במבצע שהתפרס על פני כשבועיים, השתתפו כלל בתי הספר של הבנות בכפר (יסודי, על-יסודי ומכללת בית רבקה), כאשר לכל בית ספר היה מסלול מיוחד משלו. כחלק מתכנית המבצע, הופק סרט מיוחד לכל בית ספר, ובו הועבר המסר עד כמה היה חשוב לרבי נושא הצניעות של נשי ובנות חב"ד.

    בנוסף, הוצב מסך גדול במרכז הכפר ובו הוקרנו קטעי וידאו נדירים בהם הרבי מדבר מעומק ליבו על חשיבות ההתחזקות בצניעות.

    אבל החלק המרגש והמיוחד הוא – התגובות מהשטח. התברר שלב נשי ובנות חב"ד ער הוא, וצמא עד מאוד לתכנים המיוחדים כל כך שהשמיע הרבי בנושא ולקיום רצונו.

    זרם ההחלטות הטובות והתגובות לא פסק, והיה ניכר במוחשיות עד כמה דברי הרבי נוגעים בכל אחת מנשי ובנות חב"ד ששמחו ליטול חלק, ועד כמה מסירות נפש יש לנשים בדור שלנו, מרובה הניסיונות, לבצע בפועל את רצון הקב"ה.

    לתועלת הציבור מצורף כאן לינק להורדת החוברת המיוחדת

    הפקת המיזם: רוחי לייכטר.











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.