• חדש בהתוועדות השנתית: תכנית ייחודית לצאצאיות!

    38 | הצג גלריה

    כמידי שנה מתכנסים צאצאי האדמו"ר הזקן, בעל התניא, אנשים, נשים וטף, במה שהפך למסורת מרוממת ומרגשת. ההתכנסות המיוחדת הזו, היא עוד אחת מהפעילות הייחודית של 'איגוד הצאצאים'. השנה, לראשונה, התקיימו שני כינוסים בו זמנית, כינוס לגברים שהתפרס על פני כל האולם הגדול ב'אולמי גוטניק' וכינוס לנשים שהתקיים באולמי הדר הסמוכים. צילום: מענדי קורנטלכתבה וגלריית תמונות

    כמידי שנה בשנה, מתכנסים צאצאי האדמו"ר הזקן, בעל התניא, אנשים, נשים וטף, במה שהפך למסורת מרוממת ומרגשת. ההתכנסות המיוחדת הזו, היא עוד אחת מהפעילות הייחודית של 'איגוד הצאצאים', של האדמו"ר הזקן.

    השנה, לראשונה, התקיימו שני כינוסים בו זמנית, כינוס לגברים שהתפרס על פני השטח כולו של האולם הגדול ב'אולמי גוטניק', וכינוס לנשים שהתקיים באולמי הדר הסמוכים.

    הכינוס לנשים התנהל במתכונת מקורית ומעניינת, בו שולבו קטעי שידור חי מהתכנית באולם הגברים, וקטעים אחרים שהיו ייחודיים לנשים.

    צאצאיות ממגזרים שונים בציבור החרדי זרמו לאולם ומילאו אותו בהתרגשות, האווירה מרוממת וחגיגית. הכינוס משמש מפגש משפחתי כפול. משפחות, משפחות של נשים ובנות יושבות סביב שולחנות עגולים ונהנות מסעודת 'מלווה מלכה', כהכנה לרגל יום ההילולא כ"ד טבת.

    וכמובן, מפגש משפחתי, שהמחבר בין כל הקהל הוא הסבא, האדמו"ר הזקן.

    האירוע נפתח בקטעי נגינה ששודרו מאולם הגברים במעגל סגור, והנעימו את האווירה.

    את האירוע הנחתה בטוב טעם הגב' מירי בורושנסקי, שילבה בחן חסידי סיפורים על האדמו"ר הזקן, והוסיפה רבות לתחושת ההתעלות.

    בין לבין שודרו קטעי נגינה, ומולטימדיה מאולם הגברים וכן דבר האיגוד מאת הרב משה צבי הלפרין שליט"א.

    את המנה המרכזית הגישה הגב' שרה זילברשטרום, שחיברה את קהל הנשים והבנות אל הפן המשפחתי, הדגישה את חשיבות ההכרה במתנה שניתנה לנו ובאחריות הנדרשת לנצל מתנה וזכות זו, כדי להיות ראויים לה.

    הגב' שרה זילברשטרום, הטעימה את הקהל מתורתו של האדמו"ר הזקן, בקטעים יסודיים מספר התניא, ספר היסוד של תורתו. תוך שילוב סיפורים בחיות ובלבביות, הצליחה לדבר אל הלב של נשים ובנות במגוון גילאים רחב במיוחד.

    לסיום, הודתה המנחה הגב' מירי בורושנסקי למרצה ולמארגני האירוע, ולהפתעת הנשים, נערכה הגרלה מיוחדת לנשים, לכרטיס טיסה להאדיטש, לציונו של כ"ק האדמו"ר הזקן.

    עלתה בגורל, הזוכה הנרגשת הגב' הדסה אזדאבא, וכולנו תקווה שבקרוב תוכל לממש את הכרטיס, ויותר מהר נזכה כולנו להיפגש עם כ"ק האדמו"ר הזקן וכל הצדיקים כאן בארץ הקודש.

    האירוע התקיים במסגרת אירועי התרבות של עיריית ירושלים הודות לרב יעקב הלפרין שליח הרבי ומשנה לראש העיר ירושלים.

    צילום: מענדי קורנט.











































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.