• פוגשות את השמחה מקרוב

    3 | הצג גלריה

    שבוע שעבר יצאה לדרך סדרה מרגשת במיוחד של "מפגשי שמחה" בנפלאות מתגברות. מרתון המפגשים החל בבני ברק ומשם עבר לקריית מלאכי, ליקנעם והגיע עד צפת. במפגשים קיבלו המתגברות החוות ביום יום בדידות רבה, את חודש השמחה - בתכנית עשירה שכולה התרוממות הנפש. לדיווח ולתמונות

    במפגשים שבהן השתתפו אמניות ומפעילות מקצועיות עשו המשתתפות דבר פשוט: למדו לשמוח ב-פ-ו-ע-ל – לא רק בהרצאה מלאת תובנות אלא בתרגול חי ש"אימן את שרירי השמחה" בצחוק, בשירה ובריקוד.

    הסיפורים המרגשים זורמים אלינו ללא הרף: מאישה שבמשך 5 שנים (!!!) לא עלה חיוך על פניה והיא קמה ורקדה בכל הכוח, דרך מתגברת שהיא גם אם שכולה שזכתה לחוש את השמחה מעומק לבה ועד משתתפת שהשתחררה רק יום לפני כן מבית הרפואה והתעקשה לבוא ולשמוח אתנו.

     

    על המפגש המיוחד (והראשון!) בסניף קריית מלאכי שנערך אצל הרכזת ליפשה שטיינברגר, מספרת עטי פלדמן:
    הגענו לביתה של ליפשה – מרחב מוגן של חמימות, שבכל פרט בו ניכרת השקעה ואהבה: כובעים ורעשנים, אוכל טעים ומגוון, המנגנת דבורי קוק שכל כך הוסיפה לאירוע ובעיקר – תחושה של אחדות. חשבתי היום על מה שהרבי אומר בנוגע למחצית השקל, שבה כל אחד משלים את החצי של רעהו וכך נהיינו קומה שלמה. זה מוטיב מרכזי בארגון הזה, כי בלי כל אחת ואחת שמדברת עם השנייה – החיים שלי היו יותר אפרוריים. בזכות הארגון הזה שחרת על דגלו להיטיב עם האלמנות "המתגברות" ולהרבות בשמחה, החיים שלי קיבלו צבע! כעת מה שחשוב הוא שכל אחת ואחת שיכולה להגיע למסיבת פורים תראה את עצמה כ"מחצית השקל" שתשלים את התמונה, את הקומה השלמה.





    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.