• בית שמש: הקהל "בנות ליובאוויטש"

    3 | הצג גלריה

    השבוע נערך ערב מיוחד בסימן הקהל לאמהות ובנות בבית ספר חב"ד העל יסודי "בנות ליובאוויטש". האמהות והבנות נהנו מבר חלבי עשיר ומפנק במיוחד שהראה באופן ברור שבבית ספר מיוחד זה לא מתפשרים על הרוחניות והחסידישקייט אך בד בבד גם הגשמיות מושקעת באופן מיוחד וזאת על מנת להחדיר את הרוחניות בבנות • לדיווח המלא ותמונות

    השבוע נערך ערב מיוחד בסימן הקהל לאמהות ובנות בבית ספר חב"ד העל יסודי "בנות ליובאוויטש". האמהות והבנות נהנו מבר חלבי עשיר ומפנק במיוחד שהראה באופן ברור שבבית ספר מיוחד זה לא מתפשרים על הרוחניות והחסידישקייט אך בד בבד גם הגשמיות מושקעת באופן מיוחד וזאת על מנת להחדיר את הרוחניות בבנות.

    חברי ההנהלה הרוחנית של המוסד הגיעו לברך את כולן.

    ראש העיר הד"ר עליזה בלוך כיבדה את הנוכחות בהשתתפותה. בירכה על התפתחותו המהירה של המוסד וקבלת סמל המוסד בזמן כה קצר מעת הקמתו. סיפרה על הקשר החם שלה לתנועת חב"ד עוד מימי לימודיה והודתה על הזכות לתמוך ולסייע למוסדות חב"ד בעיר.

    ראש העיר והאמהות נהנו מהופעה אומנותית של בנות כתה ט' 'בנות ליובאוויטש'

    ולאחריה מהרצאתו המרתקת של הרב מענדי ערד בנושא חינוך מתוך שמחה. ההרצאה היתה משולבת בסיפורים ומענות מיוחדים מהרבי שאכן נתנו כלים מעשיים להצליח בעבודת הקודש – חינוך ילדי ישראל – מתוך שמחה והודיה לה'.

    במקביל נהנו הבנות מחדר בריחה אטרקטיבי ומגבש, תוך שימוש במולטימדיה מיוחדת שנתנה לבנות הצצה מפעימה לנעשה בבית המקדש תוך כדי פעילות והנאה.

    לסיכום הערב המרומם והמחזק נאחל לבנות כולן שתזכנה בקרוב ממש לעמוד בשורה הראשונה לקבלת פני משיח צדקנו!

    רוצה גם את להיות חלק מהמקום המדהים הזה? התקשרי עכשיו:

    0532802025

    0585046770





    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.