• "מסע הקהל לרבי" של נפלאות מתגברות

    הגדלה

    לאחר הכנה מאומצת שנמשכה מספר חודשים, השיק השבוע באופן רשמי ארגון "נפלאות מתגברות" את המסע המיוחד לכבוד שנת הקהל. הארגון המהווה קהילה ובית חם למאות אלמנות בגיל השלישי מכל חלקי הארץ, מקיים לאורך השנה מגוון פעילויות ופרוש כיום ב-12 סניפים בכל רחבי הארץ. לכל הפרטים

    כחלק מהעשייה למען המתגברות וכלל הפעילות שעומדת בסימן חיזוק האחדות בעם ישראל, יתקיים המסע המרגש. במהלכו יבקרו המתגברות ב-770, יישאו תפילה מרגשת במיוחד בציון הקדוש ויערכו שורה של אירועים, התוועדויות ומפגשים מיוחדים.

    מייסדת נפלאות מתגברות הגב' מירי שניאורסון, מספרת על מה שעומד מאחורי ההפקה: "לאורך כל השנים הייתה לרבי גישה מיוחדת למה שאנו מכנים כיום 'גיל הזהב'. הרבי עודד את אנ"ש והשלוחים לארגן פעילויות סביב לימוד תורה והתחזקות ביר"ש, הקים את כולל 'תפארת זקנים לוי יצחק' ואת המקבילה 'עטרת מלכות".

    "מסגרת הלימוד הזו הוקמה ע"י הרבי בשנת ה'תשמ"א שבדיוק כמו שנה זו – הייתה אף היא שנת הקהל. אנו ממשיכים ברוח הזו ומפעילים את 'תפארת נפלאות' כאשר מדי שבוע נפגשות ומתאחדות ה'מתגברות' סביב לימוד תורה, התנדבות ועזרה הדדית. המסע לרבי הוא אירוע שיא שבו ישתתפו אי"ה 50 אלמנות ממגזרים שונים ומקהילות שונות. הנסיעה המשותפת, מתוך אחדות אמיתית וכאשר כולה סביב נושאים של תורה ורוחניות – זה 'מעמד הקהל' במלוא מובן המילה!"

    בכל אחד מהמסעות והאירועים המיוחדים שמארגנים ב"נפלאות מתגברות" המופתים מתגלגלים כפשוטו, עם סיפורי ישועות מרגשים במיוחד – מעבר לעצם הכוח ששואבות הנשים מהפעילות. בייחוד בתקופה זו בה עם ישראל משווע לגאולה ולקירוב לבבות אמיתי, המסע הזה יוסיף אור ובעז"ה יהיה צעד נוסף בדרך לגאולה!

    עמותת נפלאות מתגברות 0585217700

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.