• חדש מבית נפלאות: מִתְגַּבְּרִיאוּת

    הגדלה

    כשמישהו מאתנו נזקק לטיפול רפואי, הוא יגיע אליו בדרך כלל כשהוא מלווה בבן או בבת הזוג (או באמא, כאשר זה עדיין אפשרי). אבל מה קורה כשמדובר באלמנה בגיל השלישי, שאין מי שיהיה לצידה, יסעד אותה ויסייע לה במהלך הטיפול ואחריו? לכל הפרטים

    בנפלאות מתגברות זיהינו את הצורך שעלה שוב ושוב מהשטח ולכן פיתחנו את המיזם החדש והמרגש – מיזם שכולו ביקור חולים ועזרה הדדית בין "אלמנות-אחיות". בפרויקט "מִתְגַּבְּרִיאוּת" מלוות מתגברות את חברותיהן לבדיקות רפואיות וגם מבקרות אותן בתקופת ההחלמה.

     

    המתנדבות של מִתְגַּבְּרִיאוּת הינן בעצמן אלמנות, בעלות ניסיון (ולא אחת גם בעלות הסמכה רשמית) בתחום הסיעוד או הטיפול. במקרים רבים, בייחוד בטיפולים מורכבים יותר או בכאלה הנמשכים זמן רב, נוכחות של אדם נוסף הינה קריטית: היא מסייעת לחולה מנטלית ופיזית ומעניקה לו גם את השקט במקרים שדרושה קבלת החלטה רפואית כזו או אחרת.

     

    האחיות המתגברות חולקות ביניהן את הידע כחלק בלתי נפרד מהרשת החברתית של נפלאות, ועוסקות גם בביקור חולים אצל חברות המחלימות ממחלה או נמצאות בתקופת טיפולים. אלה יכולות לפנות למשרדי נפלאות מתגברות וצוות המשרד דואג "לשדך" ביניהן לבין האחיות.

     

    מִתְגַּבְּרִיאוּת היא חוליה נוספת בשרשרת העשייה המופלאה למען האלמנות. זה הזמן לקחת חלק ולהיות שותפים למענן – עזרו לנו להגיע אל היעד ולהיות כאן גם בשנה הבאה עבור מאות מתגברות מכל הארץ!

     

    לתרומה מאובטחת ומהירה עכשיו

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.