• שלא נדע: 2 סניפים חדשים להעצמת אלמנות חרדיות

    6 | הצג גלריה

    5 שנים בלבד אחרי הקמת ארגון 'נפלאות מתגברות' שמתמקד בהעצמת אלמנות חרדיות בנות הגיל השלישי, הודיעה השבוע מייסדת הארגון, אשת התקשורת מירי שניאורסון על הקמת 2 סניפים חדשים של הארגון • לדיווח המלא ותיעוד

    5 שנים בלבד אחרי הקמת ארגון 'נפלאות מתגברות' שמתמקד בהעצמת אלמנות חרדיות בנות הגיל השלישי, הודיעה השבוע מייסדת הארגון, אשת התקשורת מירי שניאורסון על הקמת 2 סניפים חדשים של הארגון.

    שני הסניפים, האחד בפתח תקווה והשני בצפון, מצטרפים ל-12 הסניפים שנפתחו בפריסה ארצית בשנים האחרונות – בכפר חב"ד, ירושלים, בני ברק, באר שבע, גדרה, רחובות, קרית מלאכי, יקנעם, צפת, פתח תקוה ולוד.

    ההודעה על פתיחת 2 הסניפים החדשים מגיעה אחרי ימי ההתרמה השנתיים ל'נפלאות מתגברות' שחשפו את הציבור עוד יותר לפעילות הארגון והביאו לגל פניות חדש מצד אלמנות ובני משפחותיהן.

    "מדובר בהחלטה לא פשוטה ובעול כבד" אומרת גב' שניאורסון "אבל הבנו שאנחנו חייבים לשנס מתניים ולהתגייס לעזרתן. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן".

    שניאורסון הקימה את הארגון לפני5  שנים בעקבות פטירת אביה, לאחר שראתה את הצורך העז שיש בארגון שיעזור לאלמנות בהפגת בדידותן והחליטה לעשות מעשה. אם חשבה שמדובר במשהו שיצריך ממנה התנדבות חד-שבועית בת כמה שעות, הרי שמהר מאוד גילתה שמדובר במשהו שמצריך עבודה מלאה מסביב לשעון, ולא רק שלה אלא של עוד 5 נשים שעובדות כיום במשרה מלאה ב'נפלאות מתגברות'.

    "אנחנו נקראים 'נפלאות מתגברות'" מדגישים בארגון "כיוון שאצלנו אין אלמנות, יש 'נפלאות'. כל אשה שאנו מלווים אותה היא אשה מפלאה שמתגברת וממשיכה קדימה. העבודה שלנו היא להעצים, לתמוך, לדרבן, להביט קדימה. לחיות את החיים למרות השכול".











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.