• הנהלת "נפלאות" במפגש יום הולדת למייסדת

    5 | הצג גלריה

    מפרוץ המלחמה היה כל צוות "נפלאות" עסוק בעשייה מסביב לשעון והשבוע, נפגשו לראשונה חברות וועדת ההיגוי כדי לשתף, לחלוק ובעיקר לתכנן מה ואיך ניתן עוד לעשות למען כל אחת מהאלמנות. המפגש היווה גם הזדמנות לציין את יום ההולדת של גב' מירי שניאורסון - המייסדת והמנכ"לית שלא מתעייפת אף פעם ורק מחפשת מה עוד אפשר לעשות ולהוסיף • לדיווח המלא ותמונות

    מפרוץ המלחמה היה כל צוות "נפלאות" עסוק בעשייה מסביב לשעון והשבוע, נפגשו לראשונה חברות וועדת ההיגוי כדי לשתף, לחלוק ובעיקר לתכנן מה ואיך ניתן עוד לעשות למען כל אחת מהאלמנות.

    כל אחת מהמשתתפות קיבלה מארז שי מיוחד, שכלל גם ספר תהילים מחולק. בעזרת ספר זה יוכלו הרכזות ליצור עוד ועוד "מעגלי כוח" רוחניים של נשים ולחזק את העורף ברוחניות ובגשמיות.

    המפגש היווה גם הזדמנות לציין את יום ההולדת של גב' מירי שניאורסון – המייסדת והמנכ"לית שלא מתעייפת אף פעם ורק מחפשת מה עוד אפשר לעשות ולהוסיף.

    לאחר המפגש קיבלו המארגנות מהמשתתפות עוד ועוד תגובות מרגשות: "היה כל כך מיוחד ומוצלח. הייתי מאוד עייפה מהעבודה, אבל ברגע שהגעתי, פגשתי את החברות וראיתי את השולחן הערוך והנרות הדולקים – מיד נהיה לי טוב על הלב…" ואחרת מוסיפה: "בשבילי, כל החוויה בפרט בתקופה הלא פשוטה הזו, רוממה אותי… תודה ענקית לנאווה ש"ניצחה" על האירוע, תודה ענקית למירי לא רק על היוזמה הזאת אלא על הכל️ ותודה לך ה' והרבי שזכיתי להיות חלק!"









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.