• יתרון האור – יום חינוך בצפת

    28 | הצג גלריה

    למעלה מ100 נשים התכנסו במתנס סקטר בצפת ליום עיון בנושא חינוך שנערך באופן מכובד ביותר ליום שכל כולו עוסק בחינוך והשנה בסימן "יתרון האור". לדיווח המלא ותמונות

    נשי חב״ד צפת לא נחות לרגע. עוד לא התאוששנו מהכנס המרכזי של יט כסלו חג הגאולה והשבוע התקיים יום עיון בנושא חינוך. בעקבות דברי הרבי מה"מ כי "בימי החנוכה מלשון חינוך מקבלים כוחות מיוחדים לחנך, לחזק ולחדש את "הנר מצוה ותורה אור" עם כל "השטורעם"  (-התוקף) ותוספת כח הבאים עם ענין החינוך,.וימים אלו מסוגלים ביותר להוסיף בכל הפעולות דחינוך ילדי ישראל."

    למעלה מ100 נשים התכנסו במתנס סקטר שנערך באופן מכובד ביותר ליום שכל כולו עוסק בחינוך והשנה  בסימן "יתרון האור". את היום כיבדו הגב' לאה אשכנזי שחיזקה את הנשים בביטחון האימהי והידיעה כי הקב"ה מינה אותה וסמך עליה להורות את הדרך לילדיה וכן לזהות משבר כאתגר ולתת לילד את הביטחון להתמודד איתו ולא להגן מפניו.

     

    הרב דן טיומקין הרחיב אודות הביטוי המעשי של משיכה בחבלי עבותות האהבה בחינוך הילדים. והדריך אותנו שכנגד 10 דליים של אור ירוק ניתן לתת כפית של אור אדום.

    לאחר ארוחת בוקר אישית ומפנקת סיכם את היום הרב אברהם מרדכי סגל בסרטו החדש "סומך נופלים"  שזיכה אותנו בהקרנת בכורה!  הרב סגל בגישתו מציג כי על מנת שתהיה סמכות הורית והילד יסמוך על הוריו, צריכה להיות סמיכות וקרבה בקשר עם ילדים

     

    תודתנו לשותפים בהצלחת יום החינוך

    ארגון נשי חב"ד צפת, סיעת חב"ד בעיריה ומוסדות החינוך 'בית חנה' 'אור מנחם -בנים' ו'אור מנחם -בנות'.

     

    נשי חבד- צפת























































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.