• נתניה: מאות נשים בערב חגיגי מרשים לכבוד כ"ב שבט

    18 | הצג גלריה

    מאות נשים נטלו חלק באירוע חגיגי ומרשים לכבודה של הרבנית חיה מושקא ע"ה. נטלו חלק ונשאו דברים: הרב יוסף יצחק טאוב – מרבני 'מטה משיח' נתניה, מנחה המעמד ר' אלעזר פרץ, אשת התקשורת מורן קורס, סגנית ראש העיר ליאורה לוי, והזמרת לירון סלומון שסחפה את המשתתפות • לכתבה המלאה ותיעוד

    מאות נשים נטלו חלק באירוע חגיגי ומרשים לכבודה של הרבנית חיה מושקא ע"ה. נטלו חלק ונשאו דברים: הרב יוסף יצחק טאוב – מרבני 'מטה משיח' נתניה, מנחה המעמד ר' אלעזר פרץ, אשת התקשורת מורן קורס, סגנית ראש העיר ליאורה לוי, והזמרת לירון סלומון שסחפה את המשתתפות.

    קרוב ל-300 נשים גדשו את  אולם בית הכנסת "תפארת פנחס" ויז'ניץ, לערב חגיגי מרשים שנערך לכבוד יום ההילולא של הרבנית חיה מושקא ע"ה – אשת הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

    את האירוע פתח מנחה ומארגן המעמד ר' אלעזר פרץ – מנהל 'מטה משיח' שהזכיר בדבריו את משנתה וסיפר סיפורים מחיי הרבנית. הרב יוסף יצחק טאוב – מרבני 'מטה משיח', הזכיר אודות אישיות הצנועה של הרבנית, וע"כ שהיתה לעזר לנשיא הדור ומנהיגו – הרבי מה"מ – ב'כיבוש' הדור כולו וההכנה לגאולה האמיתית והשלימה. אשת התקשורת מורן קורס מערוץ 'הידברות', המלווה נשים רבות בזמן המלחמה, סיפרה לקהל הנשים על הניסים הגלויים אותן מחולל הקב"ה דווקא בימים אלו, ועל-כך שמחבתנו להמשיך להפיץ אור עד להתגלותו של הרבי בקרוב ממש, בגאולה האמיתית והשלימה.

    הזמרת לירון סלומון, ריתקה את הקהל בסיפורה האישי וביצעה מיטב שירי וניגוני נשמה כמו גם מחרוזת של שירי גאולה ומשיח שמחים. סגנית ראש העיר ליאורה לוי, בירכה את קהל המשתתפות ואמרה כי זכות גדולה בעבורה ליטול חלק בערב חגיגי קדוש ומרשים זה. בדבריה הביאה את ברכת ראש העיר מרים פיירברג-איכר לקהל.

    צילום: יוסי בן שושן.



































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.