• הצלחה מסחררת ליום פתוח בסמינר בנות חנה ירושלים

    12 | הצג גלריה

    כ-150 בנות כיתות י"ב מרחבי הארץ השתתפו ביום פתוח מיוחד בסימן "מחנכות בעידן הגאולה". ביום ראשון האחרון התקיים יום פתוח מיוחד בסמינר "בנות חנה - ירושלים", תחת הכותרת "מחנכות בעידן הגאולה" • לכתבה המלאה ותיעוד

    כ-150 בנות כיתות י"ב מרחבי הארץ השתתפו ביום פתוח מיוחד בסימן "מחנכות בעידן הגאולה"

    ביום ראשון האחרון התקיים יום פתוח מיוחד בסמינר "בנות חנה – ירושלים", תחת הכותרת "מחנכות בעידן הגאולה". האירוע, שהתקיים באולם המרכזי של המכללה ירושלים, משך אליו כמאה חמישים בנות מכיתות י"ב בתיכוני חב"ד ליובאוויטש מכל קצוות הארץ.

    הסמינר החדש שם לו למטרה להקים דור חדש של מחנכות חב"דיות איכותיות, אשר יובילו את ילדי ישראל לחינוך של קדושה וטהרה, ברוח דור הגאולה.

    בין הדוברים באירוע היו הרב יעקב קופרמן, יו"ר המכללה ירושלים, הרב שלמה פולק, מנכ"ל המכללה, הרב ישראל שנייבלג, מרבני המכללה, הגב' חני שטרן, מנהלת הסמינר, וד"ר צילה ארן, האחראית על תוכניות תואר ראשון במכללה.

    הרב קופרמן והרב פולק ברכו את המשתתפות וחיזקו את ידיהן על בחירתן בעבודת הקודש של חינוך ילדי ישראל. הרב קורפמן גם הזכיר את ההתכבויות של אביו עם הרבי בנושא פירוש רש"י על התורה. הרב שנייבלג דיבר על השמחה של חודש אדר והשפעתה על החינוך הכשר והטהור של ילדי ישראל.

    מנהלת הסמינר, הגב' חני שטרן, הסבירה לבנות על הדרישות החסידיות והלימודיות הנדרשות לצורך הקמת דור העתיד של עם ישראל. ד"ר צילה ארן הרחיבה על המגמות אותן ניתן ללמוד במסגרת הסמינר. הגב' חני מרגליות מנהלת סמינר בנות חנה בבני ברק הציגה את היתרון המשמעותי של השתייכות לרשת סמינרים "בנות חנה", המאפשרת מעבר בין סניפים שונים ברחבי הארץ, תוך שמירה על רצף לימודי ותמיכה חברתית. וכן על היתרונות הרבות והיחודיות שיש למכללת ירושלים

    בסיום האירוע הופיעה אומנית הבידור הגב' מיכל לויטין, שריתקה את הבנות והעלתה חיוך על פניהן. לאחר מכן נהנו הבנות מארוחת צהרים עשירה ומגוונת בחדר האוכל של מכללת ירושלים וקיבלו שי מיוחד לדרך: תיק ממותג ופנקס יוקרתי.

    היום הפתוח זכה להצלחה רבה והותיר רושם עז על הבנות המשתתפות. רבות מהן הביעו את רצונן להצטרף לסמינר ולהיות חלק מהדור הבא של מחנכות חב"דיות.























    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.