• התוועדות ראש חודש לנשות בית שאן

    4 | הצג גלריה

    מעל 100 נשים השתתפו בהתוועדות ראש חודש סיוון ביום חמישי האחרון בביתה של הגב' יעל חמו, סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם בסעודה חלבית עשירה.את הערב פתח הרב שלום בער שמולביץ בהרצאה מרוממת ומחזקת, והסביר לנשים כיצד גם בתקופתנו בזמן שנראה כגלות, כל יהודי הוא מלך, כל אשה- מלכה. הרב שלום בער ביאר את השיחה של הרבי בזיקה לחג השבועות • לסיפור המלא

     

    מעל 100 נשים השתתפו בהתוועדות ראש חודש סיוון ביום חמישי האחרון בביתה של הגב' יעל חמו, סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם בסעודה חלבית עשירה.

     

    את הערב פתח הרב שלום בער שמולביץ בהרצאה מרוממת ומחזקת, והסביר לנשים כיצד גם בתקופתנו בזמן שנראה כגלות, כל יהודי הוא מלך, כל אשה- מלכה. הרב שלום בער ביאר את השיחה של הרבי בזיקה לחג השבועות. בסיור היסטורי מרתק מתקופות משה רבינו, דוד המלך והבעל שם טוב. והדגים כיצד ניתן ליישם את היות כל אחת מלכה בביתה ובעבודת ה' שלה.

     

    בהמשך הערב נהנו הנשים מקולה הנדיר והמרגש של הזמרת ניצן רון מצרופה. לאחר שגרמה לכ"כ הרבה נשים לבכות מהתרגשות הניגון, היא אף הצליחה לגרום לכולן לצחוק ולהתרומם בדבריה על נושא השמחה – קבלת התורה בשמחה ובפנימיות. היא אף שיתפה את הקהל בסיפורה האישי – סיפור חזרתה בתשובה. ניצן רון היא אף מטפלת משפחתית מצליחה ומתוך ניסיונה והידע הרב העלתה נקודות מעניינות לדיון בנושא זוגיות, שעוררו את הנשים להחלטות טובות וחשובות.

     

    עד 12:00 בלילה ישבו הנשים מרותקות לדבריה ונסחפות אחר העוצמה והאור שהביאה איתה ניצן רון לבית שאן.

    20140529_214553

    ניצן.

    ניצן

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. חיה שרה
      ט׳ באייר ה׳תשע״ה (28/04/2015) בשעה 19:28

      כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!

    2. משיח נאו
      י׳ בסיון ה׳תשע״ד (08/06/2014) בשעה 12:18

      בית חבד בית שאן !!כולנו איתכם מעריצים את העוצמה שלכם!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.