• השקה חדשה ומפעימה: החוברת 'מתנה לחיים'

    הגדלה

    החוברת 'מתנה לחיים', היוצאת לאור אחרי עמל של שלוש שנים - מכילה את כל ההלכות הדרושות בשפה נעימה ועכשווית, אך יחד עם זאת מכובדת ומעוררת רצון לקיים את המצווה. היא מוגשת בהדפסה יוקרתית ומהודרת, וארוזה באריזה מרהיבה.

    השקה חדשה ומפעימה: החוברת 'מתנה לחיים' – הלכות הטהרה לציבור הכללי

    הרבי, בדבריו על מבצע טהרת המשפחה, אומר שיש בו הצלת חיים ממש. תמיד רצית להיות שותפה לכך, אבל…  איך מדברים עם אישה על נושא כל כך רגיש? מה תגיב על כך החברה לעבודה, השכנה, המוכרת בחנות?  מה פתאום שאשה תרצה לשנות את כל אורח החיים שלה? ובכלל, לא נעים…

    "איחוד מקוואות כפר חב"ד וכפר חבד ב'" נטל על עצמו את הפרויקט הגדול,  והפיק את החוברת היוקרתית: 'מתנה לחיים'.

    החוברת 'מתנה לחיים', היוצאת לאור אחרי עמל של שלוש שנים – מכילה את כל ההלכות הדרושות בשפה נעימה ועכשווית, אך יחד עם זאת מכובדת ומעוררת רצון לקיים את המצווה. היא מוגשת בהדפסה יוקרתית ומהודרת, וארוזה באריזה מרהיבה.  החוברת נכתבה תוך ייעוץ מקצועי של מדריכות לכלות, ועברה הגהה של המרא דאתרא הרב מרדכי שמואל אשכנזי. מכיוון שהתוכן מותאם לציבור שעדיין אינו שומר תורה ומצוות לע"ע, נבדקה גם התייחסותן של נשים ממגזר זה לעיצוב ולניסוחים בחוברת.

    זה הזמן להוסיף בזכויות, להרבות טהרה ולזכות לטהרת עם ישראל בגאולה. 'מתנה לחיים' היא הדרך שלך לקיים את המבצע הכל כך יקר לרבי.  צלצלי עוד היום לרכישת החוברת, חלקי לנשים והיי שותפה למבצע הגדול.

    ניתן להשיג בחנויות המובחרות, וכן אצל חיש-הפצה ראשית: 03-9600770. לשאלות, הערות והארות: סימה מיידנצ'יק-0587707030 / טובה לבנהרץ-054-5990770

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. mina
      י״ח במרחשוון ה׳תשע״ה (11/11/2014) בשעה 20:21

      חוברת מהממת מהממת מהממת!!!
      מעוצבת מדהים וכתובת בצורה פשוטה ברורה ויפה!
      מומלץ בחום…

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.