• נשות חב"ד בקישינב התוועדו לרגל י"ט כסלו

    4 | הצג גלריה

    אוירה תוססת, שמחה ומיוחדת במינה שררה בהתוועדות ומסיבת י"ט כסלו בקישינב, נשות הקהילה היהודית הסבו לצד שולחנות ערוכים בכל טוב, "שנה חדשה בהתקשרות לתורת החסידות, תורת הגאולה", לצד הבקשה והדרישה להתגלות השלימה, דברי התעוררות וסיפורי קבלת המלכות הושמעו בניחוח רב וסיפורי חסידים ע"י השליח הרב יוסף יצחק אבלסקי הרב הראשי למולדובה • תמונות

    אוירה תוססת, שמחה ומיוחדת במינה שררה בהתוועדות ומסיבת י"ט כסלו בקישינב, נשות הקהילה היהודית הסבו לצד שולחנות ערוכים בכל טוב, "שנה חדשה בהתקשרות לתורת החסידות, תורת הגאולה", לצד הבקשה והדרישה להתגלות השלימה, דברי התעוררות וסיפורי קבלת המלכות הושמעו בניחוח רב וסיפורי חסידים ע"י השליח הרב יוסף יצחק אבלסקי הרב הראשי למולדובה.
    יחד שמעו על מהותו של יום והתוועדו בצוותא עם השליחה הרבנית מרת לאה אבלסקי תבדלט"א, אשת השליח הרב זלמן אבלסקי, שמשיכה את השליחות המיוחדת ודואגת ליהודי מולדובה בגשמיות וברוחניות גם יחד.
    עוד דיברו נשות הקהילה וסיפרו מתוך ספרו עב כרס על אדמו"ר הזקן מייסד חסידות חב"ד. שנכתב במקצועיות רבה על ידי השליח  רבם הנערץ ואביהם של יהדות מולדובה הגה"ח הרב זלמן טובי' הכהן אבלסקי הרה"ר למולדובה. הספר המהודר ובשמו 'אלטער רבי', שנכתב בשפת רוסית עשירה, הינו יצירת מופת, שמעבירה לקורא את תולדות חסידות חב"ד ומייסדה, אדמו"ר הזקן בעל התניא.
    לסיום החליטו על שורות פעולות רבות של מעשים טובים והחלטות טובות לזכרו של אביהם של יהדות ויהודי מולדובה, בהתחזקות בשמירת תורה ומצוות לקבלת פני משיח לעילוי נשמתו הטהורה של הגה"ח הרב זלמן טובי' ע"ה בן הרה"ח שמריהו הכהן אבלסקי הרה"ר למולדובה.
    1 (1)

    1 (2)

    1 (3)

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.