• מנהלת פרויקט שפע ימים מדברת

    הגדלה

    ורד טולדו, מנהלת פרויקט שפע ימים, מספרתהממצאים, והפוטנציאל: "הממצאים הם נגזרת של כמות החמר. אנחנו לצערי לא מוציאים כמויות גדולות של קרקע כמו שהייתי רוצה כי מדובר בקידוחים של 70 ס"מ עד מטר. אנחנו תמיד אופטימים".

  • אתר 'ביז פורטל' מדווח:

    שפע היא "חברת חלום" שנסחרת לפי שווי של כ-90 מיליון שקל, למרות שעדיין לא הציגה הכנסות. השווי הגבוה בהתאם לפעילות הנוצצת של החברה: חיפוש יהלומים, אבני חן וזהב בנחל הקישון.
    המנכ"ל הוא אברהם (אבי) טאוב והיו"ר הוא שמעון הייבלום. החברה דיווחה לאחרונה על מעבר לשלב נוסף בתוכנית הקידוחים שלה בשטח של 180 דונם בנחל הקישון. הקידוחים בקוטר של עד מטר ועומק של עד 26 מטר.
    ורד טולדו, מנהלת פרויקט שפע ימים, מספרת על האקספלורציה שהחברה מספרת, הממצאים, והפוטנציאל.
    ורד טולדו: "הממצאים הם נגזרת של כמות החמר. אנחנו לצערי לא מוציאים כמויות גדולות של קרקע כמו שהייתי רוצה כי מדובר בקידוחים של 70 ס"מ עד מטר. אנחנו תמיד אופטימים".
    חברה שהוקמה על פי דבריו של הרבי מליובאוויטש 
    שפע ימים הוקמה ביוזמת חסידי חב"ד. חזונה מבוסס על דברים שאמר הרבי מליובאוויטש בשנת 1988 לאריה גוראל, ראש עיריית חיפה דאז, בדבר "אבנים טובות ומרגליות" באזור נחל הקישון.
    תחומי ההיתרים של החברה מתפרשים בשטחים של 660 אלף דונם וכוללים את אפיק נחל הקישון, עמק זבולון עמק יזרעאל, רכס הר הכרמל, אזור רמות מנשה ומגדל העמק.
    שפע ימים מצאה במהלך האקספלורציה אלפי אבנים מסוגים שונים ושני הממצאים הבולטים הם: אבן מוייסנייט טבעית בגודל של 4.1 מ"מ, שיא עולמי ואבן ספיר במשקל של 5.7 קראט.
    פוטנציאל גדול או אמונה במידה ותמצא כמות מסחרית, מדובר במניה של משקיעים אוהבי סיכון וגם עבורם בחלק קטן מתיק ההשקעות.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. ב
      כ׳ בסיון ה׳תשע״ד (18/06/2014) בשעה 15:27

      מה זה קשור??!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.