• כשנגמרות המילים

    הגדלה

    כמו שמן שצף על פני המים, כך כל פעם מחדש, זוכים להתוודע לסיפורים חדשים, - עדויות מכלי ראשון, של יהודים שחוו הצלת חיים מברכותיו הקדושות של הרבי מליובאוויטש. טור מאת הגברת טמה חורושוכין לקראת י' שבט • לקריאה

    הלב מתרחב, נעתקות המילים. גם אם נדמיין ונגזים במחשבותינו. לא נכיר ולא נדע לעולם, את כל הניסים, הניפלאות, הגילויים והצלת הנפשות, שחוו מאות אלפי יהודים מכל קצוות העולם בעקבות ברכותיו הקדושות של הרבי.

    עדיין לא דיברנו על הגאונות.על רוח הקודש, על הנבואה.
    אנחנו עדיין בשלב הראשוני של סיפור הצלת חיים אישית.

    אחד מנהגי המוניות סיפר לנו, עדות אישית בהשגחה פרטית מרגשת מאד, ממש לאחרונה. הוא הסיע את אחד מראשי הישיבה הליטאית המפורסמת בבני ברק. במונית שלו, הראה לנו, תלויות תמונות קטנות של פניו הקדושות של הרבי.

    ראש הישיבה שאל אותו, מה הסיבה שפיזר ברכב כמה וכמה תמונות. ביקש שיסביר לו, מה יש לך עם הרבי? ומה יש בו ברבי, שהוא מהווה אבן שואבת לאנשים כה רבים, מכל גווני הקשת, מכל קצוות עולם? איך הוא מצליח לגעת כה עמוק בלב של כולם? מה הנקודה?

    הנהג ענה, *הרבי פשוט אוהב באמת כל יהודי*.

    ראש הישיבה ענה לו: "הלוואי אצלנו".

    הרבי הקשיב כל כולו ליהודי העומד מולו בריכוז מוחלט. מתוך נתינה נטולת שמץ של רצון לקבלת תמורה גשמית, או טובת הנאה אישית מהפונים אליו. בלי העדפות. בלי למיין. בלי להפלות. ומתוך אהבת אמת לקשר יהודים לקדוש ברוך הוא.

     

    קטונתי מלנסות ולהסביר, ולו במעט מי זה הרבי.

    השם יתברך שלח את הרבי,
    ר ראש
    ב בני
    י ישראל
    נשמה כללית, ברחמי שמיים מרובים, להציל את עם ישראל.
    הן בגשמיות והן ברוחניות. הן כעם והן כפרט, כל אחד ואחת. וגם כמובן ע"י שליחי ושליחות הרבי המסורים ופרוסים בקצוות עולם. כמו שקרני השמש מחממות ומאירות למרחוק את כל העולם כולו.

    מתקרבים לתאריך קדוש. י' שבט. יום הסתלקות הרבי הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של הרבי מלך המשיח.

    יהי רצון שניזכה כבר כולנו להתגלותו בחסד וברחמים, לעיני כל העמים, בירושלים עיר הקודש, בגאולה האמיתית והשלמה. אמן.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.