• טיול: משאירים את הטלפון מאחור • המומחה לעסקים

    הגדלה

    "אני אוהב להיות זה שנוהג בנסיעות, מהסיבה הפשוטה שכנוהגים אי אפשר להסתכל בטלפון. ככה אני תמיד נוכח, קשוב, מדבר עם מי שאיתי, נהנה מהדרך, ולא מאפשר למסכים לגזול ממני את זמן האיכות הזה" • לקריאה

    אני אוהב להיות זה שנוהג בנסיעות, מהסיבה הפשוטה שכנוהגים אי אפשר להסתכל בטלפון. ככה אני תמיד נוכח, קשוב, מדבר עם מי שאיתי, נהנה מהדרך, ולא מאפשר למסכים לגזול ממני את זמן האיכות הזה וליישם את שיטת מאזן החיים. אבל, לא תמיד מתאפשר לי להיות הנהג. במצבים כאלו אני עושה לי כלל – להניח את הטלפון מאחור. להיות נוכח. לשוחח עם מי שאיתי ברכב. להביט בנוף.

    כשאני נוהג, אני מציע למי שאיתי ליהנות מהדרך כמוני ולהשאיר את הנייד מאחור. חבר שלי אפילו לקח את זה צעד קדימה ומניח את הטלפון בתא הכפפות או בבגאז’. ומלקוחה שקיבלה ממני את ההמלצה הזו שמעתי שהיא הכינה, לפני נסיעה זוגית ארוכה, רשימת נושאים לשיחה ומשחקים לדרך. קיימות דרכים רבות להתנתק מהנייד ולהתחבר, להיות נוכחים. ואני מאחל לכם שתמצאו את הדרך שנכונה לכם. צרפתי כאן, שוב את קובץ מפת החזון לפי שיטת מאזן החיים שבו תוכלו לתכנן את השנה שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להקדיש לזה זמן.

    מאחל לכם שתמיד תבחרו את הבחירות הנכונות עבורכם,

    שלכם,

    שמואל הראל

    עבודה מתוכננת מצליחה יותר – יעוץ. הגשמה. מנהיגות

    ליצירת קשר: 054-5864030 או 02-6667117 כתבו לנו: [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.