• כך תבחרי מלתחה חדשה • טובה כצנלבוגן

    ארון בגדים, אילוסטרציה
    הגדלה

    מתחדשת? כך תבחרי מלתחה לעונה החדשה מבלי לוותר על צניעות בהידור. מתי את רגילה לעשות קניות? אחת התשובות שאני מקבלת הרבה לשאלה הזאת, היא "לפני חגים". ולכן רבות מאיתנו מנצלות את ההזדמנות שמתחלפת עונה, ומתחיל להתחמם, כדי לקנות בגדים חדשים לחג ולחול המועד, שאחר כך ירכיבו לנו את המלתחה לעונה הבאה. באדיבות מגזין עטרת חיה • לכתבה המלאה

    מתחדשת?

    כך נבחר מלתחה לעונה החדשה מבלי לוותר על צניעות בהידור

    מתי את רגילה לעשות קניות?

    אחת התשובות שאני מקבלת הרבה לשאלה הזאת, היא "לפני חגים".

    ולכן רבות מאיתנו מנצלות את ההזדמנות שמתחלפת עונה, ומתחיל להתחמם, כדי לקנות בגדים חדשים לחג ולחול המועד, שאחר כך ירכיבו לנו את המלתחה לעונה הבאה.

    אז אם גם את מתכננת קניות בזמן הקרוב, אני רוצה לתת כמה טיפים חשובים במיוחד, שיעזרו לך לעשות את זה נכון ולתכנן את הקניות בצורה חכמה, שבעזרת השם באמת תעזור לך להשתמש יותר בכל מה שתקני, לאורך כל העונה הקרובה.

     

    1. דבר ראשון, חשוב לדעת שלצאת למרכז קניות זה רק השלב האחרון!

    הרבה פעמים אני פוגשת נשים שמפנות יום, אולי אפילו לוקחות 'בייביסיטר' ויוצאות לקניות, ופשוט מסתובבות שעות, מתבלבלות מרוב המבחר, ובסופו של דבר יוצאות בלי הרבה בגדים, או עם בגדים שאחר כך הן לא יודעות בדיוק עם מה ללבוש אותם… ברוב הפעמים זה קורה פשוט בגלל שהן לא התכוננו מראש, והן לא יודעות בעצם מה הן בדיוק מחפשות….

    לכן, לפני שאת יוצאת לקניות, ובמיוחד כשאת רוצה "לסגור" את המלתחה לעונה, חשוב מאד לתכנן ולהתארגן כבר בבית!

    ואיך עושים את זה?

    הדבר הכי חשוב הוא לעבור על הארון (לפני פסח זה קל, ממילא רובנו מארגנות אותו לפסח) ולהכין רשימת קניות מסודרת.

    תבדקי מה יש לך ואת לא צריכה לקנות, תבדקי מה חסר לך כדי להשלים בגדים שכבר יש לך, תראי איזה קטגוריות חסרות לך במיוחד – בגדי שבת או יומיום, חצאיות או דווקא חולצות וכולי. תעשי לעצמך רשימה, ממש כמו לסופר!

     

    2. טיפ שאהוב עליי במיוחד: לחפש השראה.

    ממליצה בימים לפני שאת יוצאת לקניות, להתחיל לשים לב סביבך לשילובים שאת אוהבת, לגזרות שראית ואהבת, לצבעים שמעניינים אותך, ועוד…. אם יש לך אפשרות תוכלי אפילו ליצור לעצמך תיקיה עם תמונות שאהבת, וממש להשתמש בה כמו לוח השראה, שיעזור לך מאד להתמקד, ולהבין בדיוק מה הסגנון שאת רוצה לקנות.

     

    3. הקפידי לבסס את המלתחה ואת הקניות שלך על פריטים ניטרליים שיתאימו תמיד וישתלבו מעולה עם כל דבר, ורק אחוז קטן של פריטים יותר "מעניינים" או יותר "טרנדיים".

    כלל האצבע הוא: 80% פריטים ניטרליים שמתאימים לכל דבר, ו–20% פריטים מיוחדים, מודפסים, צבעוניים מאוד וכולי.

    ככה תוכלי להיות בטוחה שתמיד יהיה לך קל לשלב כל דבר שתקני, ולא תתקעי לדוגמא עם המון חולצות והמון חצאיות אבל שום דבר לא מתאים אחד לשני….

     

    4. הקפידי לקנות רק פריטים שאת יודעת שיש לך לפחות 2–3 דרכים לשלב איתם בגדים אחרים שיש לך! אחרת יש סיכוי שתגלי לאט לאט שאולי קנית הרבה בגדים, אבל את כמעט ולא משתמשת בהם….

    אם את לא בטוחה, אני ממליצה תמיד להסתכל בחנות על פריטים ששילבו ביניהם יחד, על בובות או אפילו על קולבים, וככה תוכלי לקבל רעיונות לשילובים אפשריים!

    מאחלת לך קניות מוצלחות עם הרבה סייעתא דשמיא!

     

    רוצה לקבל ממני במתנה מדריך וידאו של שלושה שיעורים על איך להשתדרג מתוך מה שכבר יש לך בארון? למעלה מ–7000 נשים הורידו אותו, מוזמנת להצטרף! שלחי לי מייל לכתובת:

    [email protected] ותקבלי אותו אליך למייל!

    טובה קצנלבוגן סטייליסטית אישית חרדית:

    0524-814409

     

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.