• אינספור ימים נערמים כמו עלי שלכת • השבוע הזה – עלה זהב

    הגדלה

    מה אתן עושות כשיש משימה שממש, אבל ממש לא מתחשק לכם לעשות? כזו שתקועה לכם כמו עצם בגרון? טור עם טיפים מעשיים מאת המומחה לעסקים שמואל הראל • לקריאה

    מה אתן עושים כשיש משימה שממש, אבל ממש לא מתחשק לכם לעשות? כזו שתקועה לכם כמו עצם בגרון? המלצה שלי – להמציא זמן מיוחד, משבצת ייעודית ביומן למשימות כאלו.

    זה יכול להיות רגע בו אתן רגועות במיוחד, או טרודות ממילא. אתן יכולות לשבץ את זה בתחילת היום, כדי לסיים את המשימה מהר, או דווקא בסוף היום, כדי שלאחר ביצועה תוכלו לנוח. העיקר שתהיו רגועות.

    אני, באופן אישי, מתעדף משימות שמעצבנות אותי. אם יש משהו שמאוד לא מתחשק לי לעשות, אני אעשה הכול כדי להקצות זמן עבורו כמה שיותר מהר. מבחינתי, העיקר הוא לפנות כמה שיותר מהר את היומן שלי ממשימות שמפריעות לי, שגורמות לי לא לרצות לפתוח את היומן ולהתחיל בעשייה שלי.

    אבל, לא כולם כמוני. יש אנשים שצריכים להבשיל למשימות שמרגיזות אותם, שלוקח להם זמן לעכל או להתארגן מבחינה טכנית למשימה, ואפילו מבחינה רגשית. במקרים כאלו, ההמלצה שלי היא לכתוב ביומן את משבצת הזמן בה תבצעו את המשימה. כך תוכלו לוודא שאכן תבצעו אותה ולא תשכחו או תדחיקו אותה, ומצד שני, תוכלו לשמור אותה להמשך ובינתיים לעסוק בנחת במשימות אחרות.

    כמו בכל תכנון, העיקר הוא האיזון. לא כדאי לדחות יותר מידי זמן משימות כאלו, אחרת אתן עלולות להיות מתוסכלות, לפספס דד ליינים ולא לבצע דברים חשובים. הזמן שלכם הוא שלכם בלבד – אז קחו אחריות על הקשיים שהוא מציב ועל הפוטנציאל הטמון בו לתכנון נכון ומאוזן.

     

    בהצלחה!

    שמואל הראל

    עבודה מתוכננת מצליחה יותר – יעוץ. הגשמה. מנהיגות

    ליצירת קשר: 054-5864030 או 02-6667117 כתבו לנו: [email protected]

     

    משימה שבועית

    לקחת את המשימה הכי מעצבנת שיש לך ולהפוך אותה לזהב מנצנץ והנצחון שלך.

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.