• בשבוע הבא: קורס כתיבה עיתונאית, מקומות אחרונים

    3 | הצג גלריה

    עטרת חיה, המוסף לנשי ובנות חב"ד פותח בחודש הבא קורס מעשי שיעניק לך את כל הכלים הדרושים לכתיבה עיתונאית מקצועית במדיות המודפסות והדיגיטליות תוך הבנת עולם התקשורת והחשיבה העיתונאית ומתן דגש על ערך המוסף שאת, כחב"דניקית, מביאה איתך. לכל הפרטים

    כשאת שומעת את המילה 'שליחות', עולות בך אסוציאציות על המזרח רחוק, תפריט מאתגר, סעודות שבת המוניות ומחשבות נוגות על איפה אני (אמא שמג'נגלת בין בית-ילדים-עבודה / תלמידת סמינר עם לו"ז עמוס) ואיפה השליחות שלי?ובכן, חשבי שוב. שליחות יכולה להיות משמעותית גם אם את חמושה במחשב ומכשיר הקלטה.

    עטרת חיה, המוסף לנשי ובנות חב"ד פותח בחודש הבא קורס מעשי שיעניק לך את כל הכלים הדרושים לכתיבה עיתונאית מקצועית במדיות המודפסות והדיגיטליות תוך הבנת עולם התקשורת והחשיבה העיתונאית ומתן דגש על ערך המוסף שאת, כחב"דניקית, מביאה איתך.

    במסגרת הקורס, תלמדי את כל סודות המקצוע באופן מקיף; איך לבנות כתבה אטרקטיבית שתעביר מסר מדויק בהתאם לסגנון הכתיבה הנדרש – מידיעה חדשותית, דרך סיקור אירועים, כתיבה פובליציסטית ומאמרים אישיים ועד לכתבת שטח, ראיון וכתבת פרופיל. כיצד לזהות "סיפור" שיתפוס את הקוראים, מהי הדרך הנכונה לאסוף מידע וכל מה שאת צריכה לדעת על מערכת העיתון, התפקידים השונים ועבודה מול צוות.

    מיוחד: כללי הפרסום בתורתו של הרבי.

     אילו תופעות ניתן להעלות על הכתב? מה יחסו של הרבי לעיתונות ולעיתונאים? וגם: את מה ביקש הרבי לא לפרסם?.
      
    אם תמיד חלמת לראיין אנשים, לסקר תופעות, להציף דילמות ולכתוב את הסיפור מהזווית שלך, מקומך איתנו!

    לפרטים נוספים חייגי: 054-694-6350 (מושקא)

     





    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. רק משיח!!
      ג׳ באב ה׳תשע״ז (26/07/2017) בשעה 0:32

      מה המחיר?

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.